75 års erfaring
Vi ved, hvad der virker
Eget trykkeri
Det største i Europa
600.000 glade kunder
Skal du være den næste?
32 72 00 00 Man.-Fre. 8:00-16:00
Vi er klar til at hjælpe dig!
  • HeartMint pebermyntepastiller HeartMint pebermyntepastiller 75 404,25 kr
    Dolci Slikkande 1 L Dolci Slikkande 1 L 75 7.053,75 kr
  • Punktafgift - sukkerfri15,58 kr FragtomkostningerUden beregning

    I alt ekskl. moms 7.473,58 kr

    I alt inkl. moms 9.341,98 kr

Du har 2 produkt(er) i din indkøbskurv. Glem ikke disse!

IGO's DNA!

Hvad er egentlig bedre end at få en gave? At give én, selvfølgelig!
Det mener i hvert fald IGO. ‘The Experience of Giving!’ er vores organisations slogan. Vi tror på, at ‘The Experience of Giving!’ opbygger og styrker relationer. IGO vil være førende på det globale marked for opbygning og styrkelse af relationer. Ikke mindst når det drejer sig om relationen med vores medarbejdere. Hvad betyder det nu egentlig at arbejde hos IGO?

 

Hvad er kendetegnende for vores medarbejderes og vores virksomheds mission og vision? Hvilket DNA kommer til udtryk i vores organisations mission og vision? Der findes selvfølgelig ikke sådan noget som den 100% perfekte IGO medarbejder. Det er vi for mange til, vi er for forskellige, og vores arbejdsområder er for forskelligartede. Men der er også mange egenskaber, som medarbejderne hos IGO har til fælles, og som altså er bestemmende for vores virksomhedskultur. Ting, som vi næsten ikke er klar over, fordi de for os er en selvfølge, men som ikke desto mindre er betydningsfulde med henblik på vores organisations succes.

I 70 år har medarbejderne været fundamentet, som har ligget til grund for IGO's succes. Vores medarbejdere stræber efter den bedste kvalitet og er rede til at yde en ekstra indsats.  For eksempel finder du på Facebook en spontan opdatering: medarbejdere i logistikafdelingen møder ind en lørdag for at sikre, at en kunde kan få sine artikler leveret til tiden. Denne stærke ansvarsfølelse og loyalitet er typisk for medarbejderne hos IGO. Det er jo netop elementer i den virksomhedskultur, som vi er stolte af.

Fleksibilitet

Vores kunder har hele tiden divergerende forventninger til for eksempel tjenesteydelse og kommunikation. Customer journey (hvordan en kunde oplever et køb) er i konstant bevægelse og ændres derfor hele tiden. Det kræver en hel del af vores organisation, og altså af vores medarbejdere. Det kunne for eksempel være en anden måde at planlægge på og en anden måde at kommunikere på. I vore dage kræver det, at både vores organisation og vores medarbejdere er fleksible. At være en del af det, som organisationen kræver.

Lærende organisation – innovation

Hvis vi vil give garanti for den kvalitet, vi leverer, er det vigtigt, at procedurer følges nøje og, at vi har styr på vores processer. Processer er for IGO et middel og ikke et mål i sig selv. At søge muligheder og løsninger. IGO er en stor spiller i markedet for firmagaver. Men hvis vi fortsat vil indtage den position, med alle teknologier og udviklinger i markedet, bliver vi nødt til at være og holde os et skridt foran konkurrenterne. Og det kræver innovation. Innovation vil ikke nødvendigvis sige, at vi skal opfinde noget nyt. Det drejer sig om aktiviteter med henblik på at skabe fornyelser i virksomheden. Vi stimulerer vores medarbejdere til at udnytte denne mulighed, således at vi opererer som en lærende organisation. Undertiden vil et eksperiment lykkes og sommetider ikke, men muligheden skal under alle omstændigheder være til stede. På den måde bliver vi ved med at lære. Gennem uddannelse, men også af hinanden.

Ansvar

Det er også en vigtig forudsætning, at du selv tager ansvar for din karriere. Før i tiden var det meget almindeligt, at du i hele din ansættelsesperiode udførte det samme arbejde, lige fra den dag du blev ansat, og indtil du gik på pension. Sådan er det ikke længere, ikke kun fordi vi alle sammen skal arbejde i flere år, men også fordi arbejdet i vores organisation hele tiden forandres. Det er derfor vigtigt, at hver enkelt medarbejder hos IGO funderer over sine egne muligheder og ambitioner, så han eller hun kan tale om det med sin foresatte i forbindelse med planlægnings- eller evalueringssamtaler. Det kan betragtes som en fortløbende proces inden for IGO. 

Som medarbejder hos IGO er du altså selv medbestemmende omkring din karriere, men det forventes også af dig, at du tager initiativ, når det gælder arbejde. I vores virksomhedskultur værdsættes medarbejderes egne initiativer og idéer. Så hvis du har idéer til forbedring af arbejdsområder, IGO i almindelighed eller til kerneværdierne ‘Pålidelighed, Ærlighed, Opmærksomhed og Ambitioner’, hører vi det gerne. For hvis noget kan gøres bedre, skal det også gøres bedre, og til den ende kan vi bruge input fra alle.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:

32 72 00 00
Man.-Fre. 08:00 - 16:00

Information om cookies

IGO Profil bruger første- og tredjepartscookies for at optimere din shoppingoplevelse. Standardcookies er obligatoriske og sørger for nødvendige funktioner på hjemmesiden.

Du kan vælge at acceptere eller fravælge personlige cookies. Når du accepterer cookies, kan IGO Profil og tredjepartspartnere vise dig personligt tilpasset indhold, baseret på din internetadfærd. Vil du vide mere? Læs vores cookie policy her.
Jeg accepterer