Vores processer er optimerede over mere end 75 års erfaring, og tilpasses konstant for at sikre, at din bestilling bliver præcis, som du ønsker det. Det sikrer vi bl.a. ved at:
Hvis du ikke er tilfreds med produktet eller trykket, beder vi dig om at underrette os senest inden for 3 hverdage. Ring til os på 32 72 00 00 eller skriv til [email protected] eller din kontaktperson.
Vi har brug for følgende oplysninger fra dig:
Vi behandler din sag, så snart vi har modtaget alle oplysninger fra dig, og kontakter dig inden for 2 arbejdsdage for at foreslå en løsning.
Hvis produkterne er ødelagte eller ikke fungerer, reparerer eller erstatter vi dem med nye produkter inden for garantiperioden. Hvis produkterne ikke længere er tilgængelige, finder vi en anden løsning, du er tilfreds med.
Vær venligst opmærksom på følgende forhold i forbindelse med reklamationer:
Produkter med tryk kan ikke returneres. Hvis produkterne ikke leveres i henhold til den godkendte trykprøve, beder vi dig om omgående at give os besked. Så finder vi en passende løsning i samråd.
Produkter uden tryk kan returneres inden for 180 dage. Dette gælder dog ikke vareprøver. Produkterne skal returneres i den originale emballage. Vi beder dig kontakte os forud for returneringen, så det kan aftales, hvordan du bedst returnerer produkterne til os. Omkostninger til returnering refunderes ikke. Mere information kan findes på Europa-Kommissionens indholdsside angående onlinetvistbilæggelse her.
Du kan lægge din bestilling let og sikkert hos IGO Profil. Vælg mellem følgende betalingsmuligheder*:
Kreditkort
Du kan gennemføre din bestilling med Visa eller MasterCard. Indtast dine kreditkortoplysninger, når du foretager din bestilling.
Betal med faktura
Erhvervskunder har mulighed for at vælge efterbetaling. Du modtager en faktura efter afsendelse af din bestilling. Du har herefter 14 dage til at betale fakturaen. Betaling via EAN er muligt.
Du vil modtage en digital trykprøve til godkendelse indenfor 24 timer, så snart din bestilling er registreret.
* Onlinebetaling er påkrævet for privatkunder.
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:
32 72 00 00
Man.-Fre. 08:00 - 16:00