75 års erfaring
Vi ved, hvad der virker
Eget trykkeri
Det største i Europa
600.000 glade kunder
Skal du være den næste?
32 72 00 00 Man.-Fre. 8:00-16:00
Vi er klar til at hjælpe dig!

FAQ - Levering

FAQ - Min konto

  • Hvor kan jeg finde status for min ordre?
    Du kan finde status for din ordre på din personlige konto. Hvis du ikke har en konto, modtager du kun de vigtigste opdateringer via e-mail.
  • Hvordan kan jeg afgive en genbestilling?
    Du kan afgive en genbestilling via din personlige konto. Naviger til din ordreoversigt og vælg den ordre, du gerne vil genbestille. Når du er i ordredetaljerne er der en knap til at genbestille. Hvis du ikke har en konto, kan du kontakte vores salgsafdeling.
  • Hvordan opdaterer jeg mine kontooplysninger?
    Det er muligt at opdatere dine oplysninger via din personlige konto. Nogle oplysninger, såsom dit kundenummer og virksomhedsoplysninger, kan ikke ændres. Hvis du ønsker at ændre ovennævnte oplysninger, kan du kontakte vores salgsafdeling.
  • Hvordan kan jeg nulstille min adgangskode?
    Gå til login-siden på din personlige konto og klik på 'glemt adgangskode'. Vi vil derefter sende dig en e-mail, der beder dig om at indstille/oprette en ny adgangskode.

FAQ - Trykprøve

FAQ - Vareprøve

  • Kan jeg få en vareprøve med tryk?
    Nej, prøver sendes altid til dig uden tryk.
  • Hvordan kan jeg anmode om en (gratis) varerøve?
    Før du køber et produkt har du mulighed for at anmode om en vareprøve, som vil blive leveret inden for et par arbejdsdage. Prøven er gratis, så længe den samlede ordre ikke overstiger 40 kr, eller hvis du inden for 14 dage afgiver en fuld bestilling på varen. Vareprøver for over 40 kr opkræves pr. artikel uden forsendelsesomkostninger. Bemærk venligst! Vareprøver er ikke gratis for private forbrugere.Gentagne bestilling af vareprøver betragtes som én stor prøveordre og vil om nødvendigt blive faktureret. Vi forbeholder os ret til at afvise kunder, der handler i ond tro ved at drage fordel af vores gratis prøver.
  • Kan jeg returnere mine prøver?
    Nej, prøver kan ikke returneres.

FAQ - Bestilling

  • Kan jeg få en bedre pris?
    Priserne som vist på hjemmesiden er vejledende. I tilfælde af at du afgiver en ordre, der overstiger den højeste antal produkter på hjemmesiden, kan du kontakte vores salgsafdeling for at få et skræddersyet tilbud.
  • Hvordan kan jeg se, om varen er på lager?
    Lagerbeholdningen af en vare kan findes på varens produktside. Et grønt mærke angiver, at varen er på lager, orange angiver, at varen midlertidigt ikke er på lager, men kommer tilbage, og en rød prik angiver, at varen i øjeblikket ikke er på lager og ikke kan bestilles lige nu.
  • Hvad er minimumsantallet på en ordre?
    Minimumsantallet på en ordre varierer fra produkt til produkt. Du kan indstille et filter på produktkategorien/oversigtssiderne eller se minimumsantallet på de enkelte produktside(r). Det er ikke muligt at bestille under minimumsantallet.
  • Hvilke betalingsmuligheder er tilgængelige?
    IGO tilbyder forskellige betalingsmuligheder. Udover faktura, som kun er tilgængelig for erhvervskunder, har du mulighed for at betale med Mastercard og VISA når du bestiller på hjemmesiden.
  • Kan jeg sende mine varer tilbage?
    Vi accepterer generelt ikke returnerende ordrer, der ikke er meddelt os. Kontakt os venligst, så finder vi sammen den bedste løsning, hvordan du kommer videre. Vær opmærksom på, at vareprøver ikke kan returneres.

FAQ - Tryk

  • Hvilken trykmetode anbefaler i?
    Hvilken type tryk, der anbefales, afhænger af produkttypen, dit logo og hvilken lejlighed, du skal bruge produktet til. Derfor er det ikke muligt at anbefale det samme tryk til alle. Hvis du har brug for specifik rådgivning vedrørende tryk af dine varer, bedes du kontakte vores salgsafdeling via [email protected].
  • Hvilke trykmetoder kan jeg vælge imellem?
    På hver produktside vil du have mulighed for at vælge de trykmetoder, der er tilgængelige for varen. Visse trykmetoder kan kun vælges på bestemte steder. Husk dette under bestillingsprocessen.
  • Hvordan kan jeg se forskellen mellem to trykmetoder?
    Når du har valgt en trykplacering, kan du klikke på den orange 'mere information'-linje for at få en detaljeret forklaring af hver trykmetode, der er tilgængelig på varen. Disse oplysninger kan hjælpe dig med at identificere forskellene mellem hver trykmetode.
  • Kan du trykke mit logo i en anden farve?
    Vi kan trykke dit logo i stort set alle farver. Det eneste du skal gøre er at give os en Ai- eller PhotoShop-fil med dit logo. Med disse filtyper kan vi garantere, at ændring af farven går nøjagtigt som ønsket.
  • Hvad er den maksimale trykstørrelse?
    Den maksimale trykstørrelse er forskellig pr. vare og pr. trykmetode. Det skyldes, at maskinerne har en maksimal overflade, de kan trykke. Ved valg af tryk på hjemmesiden er den maksimale tryksstørrelse angivet i millimeter.

FAQ - Tilbud

  • Hvordan anmoder jeg om et tilbud?
    Du kan anmode om et tilbud på en eller flere varer ved at gå til det specifikke produkt og konfigurere det på den måde, du gerne vil have det. Dernæst klikker du på knappen "Få et uforpligtende tilbud" og produktet tilføjes til dit tilbud oversigt. I det næste trin kan du angive dine detaljer og sende os din tilbudsanmodning.
    Det er også muligt at indhente tilbud via vores salgsafdeling. Du kan kontakte dem via [email protected].

FAQ - Andet

  • Kan jeg anmode om et katalog?
    Du kan anmode om en (digital) katalog ved at udfylde formularen på denne side.
  • Hvad er PMS-farver?
    Forkortelsen PMS står for Pantone Matching System og er en universel farvepalet bestående af 1500 færdigblandede farver. Disse farver har alle en unik PMS farvekode. Fordi det er et fast sæt af farver, er du altid sikker på at få den rigtige farve.

    Du kan bestemme PMS-farven ved at bruge et farvekort, for eksempel det online farvekort, som Pantone har gjort tilgængeligt. Hvis du ikke kan finde en PMS-farve, der matcher dit logo, kan du også prøve en online-konverter. Disse konvertere giver dig anbefalinger af en PMS-farve baseret på input af en HEX- eller CMYK-farve.
  • Jeg har en klage, hvem skal jeg kontakte?
    Din ordre behandles med den størst mulige omhu. Men i tilfælde hvor du ikke er tilfreds med slutresultatet, kontakt da [email protected] eller 32 72 00 00. Vi finder frem til en tilfredsstillende løsning sammen med dig. Hvis du ikke er tilfreds er vi heller ikke tilfredse. Det er derfor vi gør alt hvad vi kan for at sikre at alt foregår efter dine ønsker. For mere information læs vores generelle vilkår.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:

32 72 00 00
Man.-Fre. 08:00 - 16:00

  • Mega god service og en meget behagelig proces at handle med IGO Profil. JTB
    12 Sep 2024
  • Hurtig levering og god service Rikke
    05 Sep 2024
  • Der har været rigtig god og hurtig kundeservice igennem chatten, hvor jeg fik hjælp til at finde de rigtige produkter og specifikationer. Efterfølgende var det nemt at følge forløbet ved at logge ind på kundesiden. Vi bestilte 4 produkter til en messe og alle kom til den aftalte tid. Henrik Kruse
    04 Sep 2024
  • Hurtig levering , og meget fin service Ulla Dalby
    04 Sep 2024
  • Vi er tilfredse med varerne. Det var nemt at bestille - overføre vores logo, mv. Vi fik endda en vareprøve inden. Det var vi glade for. Stage One Computing A/S
    03 Sep 2024
Kundeanmeldelser: 4.3 - 586 anmeldelser

Information om cookies

IGO Profil bruger første- og tredjepartscookies for at optimere din shoppingoplevelse. Standardcookies er obligatoriske og sørger for nødvendige funktioner på hjemmesiden.

Du kan vælge at acceptere eller fravælge personlige cookies. Når du accepterer cookies, kan IGO Profil og tredjepartspartnere vise dig personligt tilpasset indhold, baseret på din internetadfærd. Vil du vide mere? Læs vores cookie policy her.
Jeg accepterer