0
Kære kunde. Vi har åbent som normalt på trods af Corona-virussen. Alle bestillinger afsendes som angivet.

Er du ikke tilfreds med din bestilling? Lad os løse det sammen! Din tilfredshed er altafgørende for os.

Vores processer er optimerede over mere end 70 års erfaring, og tilpasses konstant for at sikre, at din bestilling bliver præcis, som du ønsker det. Det sikrer vi bl.a. ved at:

  • ... købe ind direkte fra producenterne og kun vælge produkter, der opfylder vores strenge krav til kvalitet
  • ... sende dig gratis digitale trykprøver inden produktionen starter, så du selv kan se og kontrollere, at trykket er som det skal være
  • ... give en garanti på 6 måneder på produkterne og 3 måneder på trykket.

Kontakt os hvis du har problemer med din bestilling

Hvis du ikke er tilfreds med produktet eller trykket, beder vi dig om at underrette os så hurtigt som muligt. Ring til os på 32 72 00 00 eller skriv til salg@igoprofil.dk eller din kontaktperson.

Vi har brug for følgende oplysninger fra dig:

  • Ordrenummer
  • Beskrivelse af, hvad du ikke er tilfreds med
  • Billeder af produkterne og/eller trykket, der tydeligt viser problemet

Vi behandler din sag, så snart vi har modtaget alle oplysninger fra dig, og kontakter dig inden for 2 arbejdsdage for at foreslå en løsning.

Hvis produkterne er ødelagte eller ikke fungerer, reparerer eller erstatter vi dem for nye produkter inden for garantiperioden. Hvis produkterne ikke længere er tilgængelige, finder vi en anden løsning, du er tilfreds med.

Betingelser

Vær venligst opmærksom på følgende forhold i forbindelse med reklamationer:

  • ikke gældende for indsigelser som modtages senere end 3 hverdage efter at levering har fundet sted
  • ikke gældende for stave- og opsætningsfejl som kunden har forhåndsgodkendt jf. digital trykprøve
  • ikke gældende for et produkts generelle kvalitetsniveau, hvis kunden har undladt at benytte vores vareprøveservice
  • ikke gældende for størrelsesfordelinger på bestillinger af tekstiler.

Returneringer

Produkter med tryk kan ikke returneres. Hvis produkterne ikke leveres i henhold til den godkendte trykprøve, beder vi dig om omgående at give os besked. Så finder vi en passende løsning i samråd.

Produkter uden tryk kan returneres inden for 14 dage. Vi beder dig kontakte os forud for returneringen, så det kan aftales, hvordan du bedst returnerer produkterne til os. Omkostninger til returnering refunderes ikke. Mere information kan findes på Europa-Kommissionens indholdsside angående onlinetvistbilæggelse her.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:

32 72 00 00
Alle hverdage fra 08:00 - 16:00

Vi anvender cookies til at forbedre brugeroplevelsen på dette website. Vores cookies indsamler og gemmer ikke dine personlige informationer, såsom navn og e-mail adresse.
Jeg accepterer Ret indstillinger Afslå