Vores processer er optimerede over mere end 75 års erfaring, og tilpasses konstant for at sikre, at din bestilling bliver præcis, som du ønsker det. Det sikrer vi bl.a. ved at:
Hvis du ikke er tilfreds med produktet eller trykket, beder vi dig om at underrette os senest inden for 3 hverdage. Ring til os på 32 72 00 00 eller skriv til salg@igoprofil.dk eller din kontaktperson.
Vi har brug for følgende oplysninger fra dig:
Vi behandler din sag, så snart vi har modtaget alle oplysninger fra dig, og kontakter dig inden for 2 arbejdsdage for at foreslå en løsning.
Hvis produkterne er ødelagte eller ikke fungerer, reparerer eller erstatter vi dem med nye produkter inden for garantiperioden. Hvis produkterne ikke længere er tilgængelige, finder vi en anden løsning, du er tilfreds med.
Vær venligst opmærksom på følgende forhold i forbindelse med reklamationer:
Produkter med tryk kan ikke returneres. Hvis produkterne ikke leveres i henhold til den godkendte trykprøve, beder vi dig om omgående at give os besked. Så finder vi en passende løsning i samråd.
Produkter uden tryk kan returneres inden for 14 dage. Vi beder dig kontakte os forud for returneringen, så det kan aftales, hvordan du bedst returnerer produkterne til os. Omkostninger til returnering refunderes ikke. Mere information kan findes på Europa-Kommissionens indholdsside angående onlinetvistbilæggelse her.
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:
32 72 00 00
Alle hverdage fra 08:00 - 16:00