Punktafgift - sukkerfri15,58 kr FragtomkostningerUden beregning
I alt ekskl. moms 7.473,58 kr
I alt inkl. moms 9.341,98 kr
Producenter, tag godt imod 'Industri 4.0' i jeres (brand) kommunikation
Produktionsområdet har gennemgået en enorm udvikling i løbet af de sidste år. 'Industri 3.0', der hovedsageligt fokuseret på elektronisk automatisering, har banet vejen for 'Industri 4.0', der bygger på udviklingen af intelligente fabrikker og den digitale forbindelse mellem produkter, udstyr og personale.
En anden fremtrædende tendens i denne "fjerde industrielle revolution" er bæredygtighed, hvilket er nødt til at blive en afgørende del af enhver virksomheds processer. Det er vigtigt at vise og dele, så sørg for at disse tendenser er hovedemnerne i din markedsføring og kommunikation.
Digitalisering
Digitalisering er lederen bag fornyelse inden for alle industrier og produktionsområdet er ingen undtagelse. IoT (Internet of Things), der involverer brugen af teknologi til at forbinde mennesker, processer og produkter med hinanden, både i den fysiske og den digitale verden, er drivkraften bag de fleste Industri 4.0 innovationer.
Udviklingen af intelligente fabrikker med cloud og in-memory computing, maskinlæring, AI og avancerede sensorer i kombination med nye fremstillingsprocesser vil ændre branchen for altid - og hvordan den opfattes.
Undgå at undervurdere digitaliseringsens magtfulde tiltrækningskraft. Ikke kun i forbindelse med kommende medarbejdere, men også mht. dine kunder og leverandører.
Så hvis du har innovation i blodet, er det nødt til at være et nøgleområde, når du kommunikerer. Lige fra årsrapporter til firmavideoer, pressemeddelelser og tech reklameartikler: Gå ikke glip af en eneste mulighed for at vise jeres målgruppe, hvor moderne og innovativ jeres virksomhed er!
Bæredygtighed er blevet højeste prioritet inden for mange industrier verden over, og især inden for sektorer som den kemiske industri. Den stigende påvirkning af miljøet fra emissioner og bortskaffelse af affald, har skabt en "grøn bevidsthed" og ændrer tankegangen hos både kunder og regeringer.
At erstatte råmaterialer, maksimere anvendelsen af vedvarende energikilder, genbrug og at blive mere energieffektive, vil gøre det muligt for industrielle virksomheder at opnå en cirkulær økonomi og på samme tid hjælpe vores planet.
Men bæredygtighed skal være tværgående og involverer samtlige beslutninger i virksomheden. Ikke kun dem, der handler om fremstillingsprocessen.
Dette betyder, at det skal være til stede hele tiden. Også når du markedsfører jeres virksomhed. Smarte reklameartikler af genbrugsmaterialer osm eksempelvis papir, pap eller PET- og økovenlige materialer som bambus øger din virksomheds bidrag til at bevare miljøet - mens du samtidig giver din virksomhed et positivt image.
De største bestsellers inden for reklameartikler
Reklameprodukter er et utroligt nyttigt marketingsværktøj, når det kommer til at: øge opmærksomheden for og anderkendelsen af virksomheden, vise påskønnelse, hverve nye kunder og styrke relationen med de eksisterende. Det er altafgørende at være innovativ, når du gør reklame for dit firma for at skille dig ud fra konkurrenterne. Men det er ligeså vigtigt at holde øje med konkurrencen og lære af andres success.
Følgende liste indeholder de mest populære reklameartikler til virksomheder fra industrisektoren i 2018. Den dækker over flere brancher, såsom kemi, olie/gas, maskiner og udstyr, elektronik, metal og minedrift mv.
På trods af tidens trend i retning af miljøvenlige og tech reklameprodukter, er det stadig de mere traditionelle produkter, der ligger i toppen. Vores råd? Lyt til jeres DNA og integrer reklameprodukterne i jeres kommunikationsstrategi!
Vil du gerne modtage vores seneste tilbud og nyheder, direkte i din indbakke? Tilmeld dig vores nyhedsbrev nedenfor!